Mys helg

Lördagen var helt okey, var hemma hos Josephine och försökte hjälpa henne med det som behövdes göra innen alla skulle komma, åkte hem till mamma någon gång vid 18-19 tiden, skulle vara branvakt. När jag kommer dit är dom hungriga så jag fick ställa mig och laga lasagne. Ena ungen skulle in till stan med 20 bussen för dom skulle gibba eller vad det hette, inte en aning :P Medans jag, Angelica o Thim kollade på melodifestivalen och hade massa gott att äta, massa godis, grönsaksdipp och läsk. Mums!

Mamma kom hem från Stockholm vid 03 tiden och då åkte Angelica hem.
Sen gick jag och mamma bara o la oss.

Söndagen vaknade jag typ 12 tiden, låg på soffan hemma hos mamma hela dagen :P Hade en sån lat dag! Sen åkte jag och mamma o köpte kinamat, MUUMS! Kollade på Singing Bee med mamma sen tog jag 21 bussen till Gävle och gick hem till Sanna o kollade film, men pratade mest.. As trevligt!


Nej, nu måste jag sluta.. Ska springa till körskolan! Hörs sen

Ha en bra måndags eftermiddag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback