Melodifesivalen, alkohol o linser

Kvällen, eller rättare sagt dagen var så lyckad igår. Började med stan med Josephine nere på stan och köpte lite kläder, gick hem till henns och käkade tacos o så. Sen gick vi hem till mig och slapp, städa och kollade film. Vid 18 tiden började vi göra oss klar för kvällen, kl 19 kom Nicklas och Tobias hit, dom satt och drack lite som Nicklas hade gjort sen kl 16 medans vi gjorde oss klar. Kl 19.30 kommer Emma in rammlandes, skulle också gör sig klar.. Vart lite trångt men det gick. Kl 20 var vi klar och började kolla på melodifestivalen, då hade även Mikaela, Mia Josefin och Jennifer kommit. Satt här och var sociala o kollade på melodifestivalen sen gick vi hem till Michél, var helt okey sen vart det utgång på Hangloose, var också helt okey. Lite, lite för mycket alkohol och linser går inte bra ihop, såg ingenting :P Men lyckades ta mig igenom hela kvällen iaf. Sen vart det hem o sova, när jag kom hem var jag lite orolig över att mina fiskar skulle vara döda eftersom Nicklas hade i Famous grouse i vattnet, men dom levde och såg ut att må bra :)

Morgonen idag var väl inte så skön, vaknade med huvudvärk och as hungrig. Tog en Ipren och käkade Max sen var det fixat, efter Max åkte jag hem o sov, vaknade vid 17 och då var det match i Storvik som väntade, som vi vaaann :D Hoppade upp två placeringar. Kom hem nyss och ska sova nu.

FAAN vad skönt att inte Carola gick vidare till Globen igår, hoppas hon inte skämmer ut sig nästa år igen och kommer vara med. Men det var lite synd om Andreas, han är så bra! Synd att han inte gjorde låten med någon annan bara.. =/ Hoppas Nordman vinner :D

Nu ska jag sussa, sov gott o dröm sött!

image39
Jag och Nicklas i lördags, tur att vi är så jävla snygga!


Haha tur att vi gör krogen :D

2008-03-10 // 14:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback