Lånshyttan och kort hårig

Igår efter skolan åkte jag och Sanna ut till Långshyttan för att hälsa på hennes gammelmorfar, fikade lite och sen åkte vi hem igen. Jag och Sanna höll på och dö när vi var där, fy fan hur människorna såg ut, riktiga jävla bönder :P Och dom har inte ens fått Swedbank där än, haha! Men vi hade jävligt skoj, skrattade lika mycket som vanligt med Sanna.. Kom hem ganska sent, tog en snabb solning och sen kollade vi på Beck och tog ur löshåret på mig. Vart jätte förvånad när jag såg hur mycket mitt eget hår har växt på sån kort tid, men ska sätt i löshåret så fort som möjligt igen men blir nog en helg som kort hårig den här helgen.

Så skönt att vara ledig idag, sovit till 12.30, åt frukost o kollade tv, körskola sen plugga lite och åka till Farfar som fyller år idag, GRATTIS!
Nu ska jag göra mig klar och gå till körskolan :)

Ha en bra dag..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback