Internet, utgång och 27 dresses

Igår vart det utgång på slicken, var väl inte så där jätte kul men Moa fyllde ju 18 igår, var trevligt hemma hos Moa.. Vart lite sen, men vaddå fint folk kommer alltid sen ;P Missade två bussar och dom går bara en gång i timmen men sen så skjutsade Nicklas mig, vilken ängel han är ibland, hehe.

Idag har jag bara degat hela dagen, var hem till mamma en stund sen hem och göra dig i ordning.. Skulle käka på Churh street (eller hur det stavas) och sen gå på bio, men när vi kommer dig var det 50 minuters vänta tid på bord så vi gick till Cheers istället, hade jätte mysigt och mätta som satan vart vi :) Sen var det bio som väntade, gick på 27 dresses, den hade premiär idag och om ni ska på bio är det den ni ska på, så jäääkla bra! Skulle kunna se den 5 gånger till bara idag. Sen vart det mingel en snabbis och sen nu är jag hemma och ska städa lite sen sova, ska till Ikea med mamma imorgon, hoppas jag hittar en tvbänk nu!

Har äntligen fått tillbaka mitt internet igen, blir lite mer skrivande nu :)

Men men, god natt!

image50      image51

Jag och Pernilla i fredags innan förfest!              Födelsedagsbarnet, äntligen 18 :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback