Vart tar all tid vägen?

Förstår inte hur all tid bara kan försvinna.. Igår hade jag allt planerat baka, hämta bror på träning, åka på träning, pynta granen och mysa med mina bröder, hur slutade det? Skjutsa + hämta bror på träning, äta, träning och satt på endast ljusen på julgranen. Mer hann jag inte.. Helt sjukt vad fort tiden har börjat gått. En jobbarkompis säger det finns bara måndag och fredag dagarna där imellan hinner man inte känna av, kan bara hålla med. När ska man hinna köpa julklappar? När ska man hinna ha julmys så man kommer i stämmning? När ska man bara kunna hinna slappa en dag och vila upp sig? Jaaja, det kommer väl snart, hoppas jag. Idag så har jag planerat igen, ska baka lite, pynta granen (om jag inte hinner på lunchen), kolla Titanic med Angelica och mysa lite. Vi får se hur mycket av det jag hinner med :P

Lite bilder sen helgen..
  
Hade lite kort lucialinne och mina jätte snygga uggs, men men.. Det kunde ju vart värre med tanke på att vi hade sovit 3 timmar, fick reda på att jag skulle vara lucia 1 timme innan (trodde Amanda bara skämtade innan :P) men men, något man kan kryssa för i sin "att göra innan döden listan). Hoppas jag får lite bilder sen vi var inne snart, mycket finare med levand ljus och värme.
Tack Amanda för en underbar och mysig helg!


Men tack själv älskade vän! Va supermys.. Men snart kommer jag hem igen och härjar till det! Och absolut nästa gång du kommer så blir det en heeeel helg :D

2008-12-16 // 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback