The weekend

Helgen bjöd på mycket smått och gott. Fredagen var lung men ändå sen, vart lite efterhäng och somnade sent. Emmas telefon försvann också, lite jobbigt eftersom det inte går att nå henne men väldigt kul också :P

Lördagen var det match, som vi vann! 2:a i serien nu, snyggt jobbat brudar! Sen var det snabba puckar hem och duscha, byta om och göra sig klar för vad som väntade. Lag fest på Ytterharnäs skolan med massa god mat, alkohol och ett otroligt roligt lag. Ja, jag tyckte iaf det var en toppen kväll, snyggt jobbat ännu en gång brudar! Tråkigt att vi skildes åt men så blir det ibland när inte alla är 18.

Vi som var över 18 gick ut en liten sväng på krogen, eller kanske inte en liten sväng, var jätte tidigt på krogen så kanske var på krogen i 2 timmar.. Vart lite lång tråkigt. Sen efter det bar det av hemåt, jag, Emma och Josefin delade på en taxi eftersom våra fötter inte var lika pigga som vi. Hemma hos mig vart det nudlar, oliver och jaa.. Lite av varje. Josefin bestämde sig efter många om och men att hon skulle gå vidare och träffa K, jag och Emma gick bara och la oss efter det (tror jag). Tycker det är lite kul att jag och Emma bor vägg i vägg men ändå sov hon hos mig, för andra helgen i rad nu :P Men nästa gång vill jag faktiskt sova hos dig Emma!

Söndagen låg vi på soffan hela dagen jag och Emma, jag var utanför dörren 2 gånger och då stod jag på balkongen, Emma var ute på en promenad (hon gick och köpte pizza). Det var en jätte skön söndag, vi ville aldrig att den skulle ta slut :P


Bilder från kvällen kommer så fort jag kommer hem efter träningen och fått bilder från dom som hade kamera med sig.


Ha en underbar dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback