Tåget

Ja, nu sitter jag på tåget på väg till Amanda i Stockholm.. Ska bli kul att träffa henne igen, speciellt på hennes nya hemmaplan :P Orkar nog inte sitt så länge till med datorn just nu, blir nog att gå över till boken "Om jag kunde drömma". Men just nu så är det ganska fullt på tåget och jag har en feting väska somtar upp två säten, undra om folk tycker jag är dryg? :P Men vad ska jag göra då? Få inte plats på hatthyllan och inte på golvet för då måste jag ha fötterna på den. Men men, ha en toppen kväll! Det ska iaf jag ha..

Hörs sen!


hej mimi !

asså det där inlägget var menat till dom som inte kommer på träningarna och inte hör av sig. jag menar kan man inte så kan man inte, det förstår ju jag med. och självklart går jobb före innebandyn. likasom skolan, så är det bara. sen är jag inte arg på någon utan jag vill bara avreagera mig som sagt. skriver hellre på bloggen vad jag känner och tycker än att det ska gå ut över mina närmaste, vilket är jukka och moa. dom mår inte bra av att ha en grinig mamma och det gör inte jag heller och då är bloggen himlans bra. jag vet inte vad jag ska säga, men man blir liksom så uppgiven när det kommer så några, du vet nog hur det känns. sen är det ju tråkigt att vi är så några i truppen men ja, kan inte göra så mycket åt det utan det är som det är, vi får göra det bästa av situationen. :)

jo vi har koll på att du är borta i helgen, tråkigt för du behövs !! men vi ska göra vårt bästa för att vinna. ha det så skoj i storstaden ! :)

2008-12-12 // 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback