Snart ledighet!

elgen har bjudit på det mesta.. I Fredags var det julfest med jobbet, först julkort på fnasket sen julbord och vidare till Heartbreak hela gänget, hur kul som helst hade vi! Tack för en kanon kväll..

Upp tidigt på lördag och ut till Valbo med mamma och köpte julklappar.. Hittade nog mer saker till oss själva än till andra :P Senare på kvällen var jag och babe ut och käka mat, gick på bio och hade en myskväll.. Sen ringde Emma vid 03.00 ca och hade kanske kunnat strunta i den sista shoten, men hon klarar sig själv :P Haaha, gick och "mötte" henne och följde med henne hem. Riktigt kul hade iaf jag ;P

Söndagen var ganska lika, upp på morgonen ut till Valbo/stan för att köpa julklappar med mamma, med förhoppningar om att bara hitta julklappar till andra förutom oss själva, och det gick faktiskt ganska bra.. Nu har jag bara två stycken kvar att köpa, och en till egentligen men det skulle Mackan ta hand om eftersom han är kille och Martin är också kille, plus att jag sprungit runt och köpt till alla andra :P

Sen var det hem lite snabbt och vidare ut till O´learys och käka mat. Muums!

Idag blir det hem till Magnus (tränare) och ha julavslutning med laget, och bara ha lite mysigt. Sen vidare hem och julstäda, tvätt m.m. Nu jäklar.. Kanske hinner ner på stan efter vi vart hos Magnus och köpa dom två sista julklapparna, dom har ju öppet till 20.00 idag och imorgon, eller så får det bli imorgon så slipper jag stressa.


Bara idag och imorgon kvar sen är det leeeeedighet på kartan!



Men snygging.. I dom nya skorna ;)

2008-12-22 // 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback