Prylgalen pappa

Igår var jag hos pappa i garaget och tvättade nya bilen, vart kvar ganska länge typ 2-3 timmar :P Janne (som var kartläsare åt pappa när dom körde rally) kom förbi så käkade vi pizza och dom berättade lite bus historier sen jag var liten, mycket trevligt.

Sen åkte jag hem till mormor och morfar för att få lite julpynt som inte mormor skulle ha längre, vart en kartong och en papperspåse med tomtat, ljuslyktor och julgrans kulor. Kom hem vid 22-22.30 och packade lite eftersom jag åker till Stor staden idag (sthlm) för att hälsa på Amanda som jag bara träffat 2 ggr sen hon flyttat dit =/ Men det ska bli kul, ikväll ska vi vara på hennes jobb (fritidsgård) och kolla på Idol finalen på storbilds tv med mat och uppträdande i pauserna m.m. Blir nog väldigt trevligt..

Sen imorgon ska vi på lucia tåg, jääätte tidigt sen ska vi vidare till Skansen julmarknad eller gröna lunds julmarknad :) Myyys!

Lite bilder från min prylgalna fars garage..

  
   



1. Pappas bil
2. Min bil
3. Crossbussen  + husvagnen till cross tävlingarn (9,5 m lång)
4. Pappas tvätt grej
5. Våra skotrar + släde m.m.
Finns massa mer men orkade inte :P



jag vet helt galen i dom. ha det kul i stockholm-. hälsa amanda. kram

2008-12-12 // 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback