Julmys

Nu ska det bli julmys hemma. Igår vart det en liten julblomma (tack mamma), apelsiner med nejlikor i och en röd kudde (tack mormor).
Advents ljusstakar står redan i alla fönster (utom ett) sen första advent. På söndag ska jag hugga julgran med pappa och c.o. så då blir det ännu mer juligt. Köpte en julgrans fot idag på lunchen, chansade på att dom kanske hade sånt på ÖB och japp.. En jätte fin för 99kr, som hittat nästan. Nu ska jag bara ha billiga kulor, glitter och såndär ljusslinga.
Julen är nog den mysigaste högtiden på året så jag hoppas vi får snö (Kalle Anka flingor) och att den där härliga julkänslan kommer! Ska iaf julbaka idag, eller det blir nog lite kola och Christmas Cupcakes :)


(hoppas jag får min soffa m.m. snart.. Ser lite löjligt ut med den där soffan, mattan och bord =/ )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback