Fuerteventura

Ja, nu är vi i Fuerteventura eller har vart här i ca 1 dyng.. Inget toppen väder idag men blir bättre imorgon hoppas vi :) Ska gå och äta middag nu!

Hoppas ni har det toppen där hemma!
Och Emma, mata inte ihjäl mina fiskar :S


hoppas ni har det bra där nere. Här är det 8 grader kallt. Brrrr.Gott Nytt År på er alla och ha en bra nyårsafton. Hälsa alla, kram/Anneli

Ps nu ska vi till farmor och få lite lunch, Max och Mackan sover men dom skulle också följa med tror jag. Dom satt uppe till 5 och spela cs med martin.

Jättekul.........................

2008-12-31 // 12:29:27

hoppas ni har det bra där nere. Här är det 8 grader kallt. Brrrr.Gott Nytt År på er alla och ha en bra nyårsafton. Hälsa alla, kram/Anneli

Ps nu ska vi till farmor och få lite lunch, Max och Mackan sover men dom skulle också följa med tror jag. Dom satt uppe till 5 och spela cs med martin.

Jättekul.........................

2008-12-31 // 12:30:15

Va fan hände?? Dubbelt upp verkar det som...

2008-12-31 // 12:31:30

Gott nytt år älskling! Och hoppas resan har gått bra! Drick massa flådiga drinkar nu och ha de så in i bängen bra! Puss

2008-12-31 // 14:49:11
» Jenka

HAHAHAH "mata inte ihjäl mina fiskar"

2009-01-03 // 02:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback