Blombud?!

Idag när jag sprang runt ute i Valbo helt lost i mina tankar ringde telefonen och det var från nå forsgrens blommor eller något som sa att dom hade blombud åt mig imorgon och undrade vart dom skulle leverera det.. Vem är det ifrån? Babe kanske? Pappa o Anneli? Mamma? Nyfiken i en strut :P
  Imorgon är det julfest, allt är klart så behöver inte stressa något.. Jätte skönt!

Men nu ska jag sussa, god natt!


Jag har dålig Karma, eller bara en oturs dag idag :(



sov gott snuppan. 1 dag kvar att jobba:)

2008-12-19 // 00:06:27

hej. ja det måste vara en väldigt stor tvåa. vi har en på 64 kvadrat tror jag, men din kanske har bättre planlösning än våran som gör att den ser super stor ut. :)

2008-12-19 // 18:02:30

kan du inte visa lite bilder på din lgh??

2008-12-20 // 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback