Löning = ute lördag

Idag har jag vart med Angelica i Valbo ca 2 - 3 timmar, finns så mycket kläder men ingenting som faller mig i smaken.. Skit tråkigt! Men ska ta en riktig shopping tur till U-sala eller Sthl någon dag väldigt snart, hösten kommer ju med storm steg och när man öppnar min garderob skriker det bara sommar, usch! Vad mysigt det ska bli med höst, alla mysiga stickade tröjor och när man kommer hem efter en prommenad och sätter på sig duntofflor, filtar och dim skönaste mjukiskläderna man har..

Ikväll är det utgång för hela slanten :P Nej, inte hela men kanske några hundra.. Har inte fixat något från systemet för jag tyckte att det kanske var dags att tömma kylen på allt bubbel vin o liknande sen studenten, har hur mycket som helst kvar.. Men har två riktiga champange flaskor men dom ska jag spara till ett vettigt tillfälle :)

Min nya dator..
 

Ha en underbar kvall!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback