Hemma igen

Ja, jag och Mia kom hem från våran Roadtrip i fredags kväll.. Vi var i Linköping, Gränna, Malmö, Halmstad, Göteborg och Smögen. Vi hade det hur bra som helst, lägger in bilder senare.

Direkt när jag kom till Gävle skjutsade jag Mia till Robin och sen åkte jag till sjukhuset för att hälsa på lillebror.. Krockade med moppen in i en bil i onsdags kväll och opererades hela natten, lårbenet var av, hela knäskålen krossad och Axeln ur led.. Har vart lite små problem med morfinet för hans kropp reagerade så konstigt på det men nu är han på bättringsvägen. Han fick stå upp två gånger igår, självklart inte på benet som är skadat men måste ju röra på sig för att inte resten av musklerna i kroppen ska försvinna också. Men pratade precis med han och han låter jätte pigg och han börjar snart med rehabliteringen. 

Men nu ska jag hem och laga mat åt den andra lillebrodern eftersom han är ensam hela dagarna medans m 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback