Tvbänk, film och dc

Eftersom inte det gått att logga in på min blogg har jag inte kunnat skriva något.

Men hittade iaf en tv-bänk på ikea, har inte riktigt fått ihop den eftersom luckorna är knäppa, vi har försökt på alla sätt och vis. Men den blir snygg när den kommer ihop och på plats.

Lördag kväll var väl så där, hade kul men hatar Solo, förstår inte vad vi skulle dit och göra?! Vi började hemma hos mig iaf, jag, Mia, Pernilla och Josefin. Sen gick vi som sagt till Solo, var väl ganska okey men inte topp precis. Sen vart det ett låååååångt hängande och sen gick jag och Mia hem till mig så kom Nicklas på besök sen åkte han hem och vi sov.

I söndags var vi slitna, Mia åkte hem ganska tidigt och jag stor städade här hemma. Sen på kvällen gjorde jag och Pernilla tacos och Max kom o hälsade på, var kul att träffa honom. Han har ju vart i usa ganska länge, fick mina dc skor också, as snygga :D

Men nuuu ska vi fortsätta kolla film, jag och min inneboende (pernilla alltså) ;P She is wonderful!


image57      image58
Jag och Pernilla i lördags!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback