Två dagar i Paris, fyfasiken!

Nu åkte Josephine nyss hem, vi har kollat på film, två dagar i Paris.. Sämsta filmen på länge, haaha! Och det värsta är att jag hyrde den för typ 2-3 veckor sen utan att kollat på den den så den har kostat mig 200kr också!

Tidigare idag kom Pernilla hit efter att hon hade vart på stan med sin bror. När hon kom hit hade hon en liten sötis hund med sig, hon var hundvakt åt Fridas jobbakompis, as söt hund! Hon som äger den vet inte riktig själv vad det är för ras för den är en spansk gatuhund, hon var nere i Spanien för ett tag sen och jobbade med gatu hundar så fastnade hon väl för sen här och det förstår jag varför.

Imorgon är det jobb som gäller, känner mig inte så pigg men vafaan man ju inte ligga inne och tycka synd om sig själv precis..

Nu ska jag röra mig mot sängen som kommer kännas jätte tom eftersom Pernilla har bott här i 1 ½ vecka och hon åkte till sin mamma i norrlans precis, eller tåget gick 23:59. Buuhu, tomt utan dig ;P Me like you veeery much! God natt och sov gott!

image66
(hon ser lite arg ut på bilden men det är bara för att vi var mitt uppe i busningen)


svar:haha jo men lite rund om magen är dom ju :P haha. tack själv för en bra kväll. dock va jufilmen dålig :P haha glöm inte att lämna in den nu ;)

2008-04-04 // 00:34:06

BRA GUMMAN :D jo ge mig alla skor :p

2008-04-04 // 00:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback