Presenter, presenter och fika

Igår efter jag hade klarat skrivningen vandrade jag och P ner på stan för att möta Syrr och hennes kompis Emma eftersom vår storebror fyllde 20 år igår så skulle vi köpa present. Han har inte fått den än så det blir inge bild på den men den var as fin :P Efter det så skildes vi åt varsitt håll, tror syrr och hennes kompisar gick och fikade medan jag och P sprang upp på MQ och köpte present åt syrr eftersom hon konfimerar (hur det nu stavas) sig nu på lörda. Det fick bli en extra dyr present från mig och storebror eftersom hon inte fått någon julklapp och födelsedagspresent det här/förra året. Det vart iaf en Miss Sixty klänning som hon ska ha på sig dagen hon konfimerar sig, en jätte söt "flickklänning". Efter att vi var klara med vårat så fick jag och P och fikade, vart en ost & skink macka för mig + en kladdkaka och för P vart det en bakpotatis med kräftstjärtar + kladdkaka, supergott! Sen när vi var klar med det hade klockan hunnit bli 19.30 så då åkte vi hem, kollade på Ugly Betty och Desperate Housewives sen cyklade vi till Godislandet för att P skulle ha cigaretter och då passade vi på att hälsa på Sanna en liten stund - sen var det bara sängen som väntade.. Igår var den bästaste dagen på länge, klarade skrivningen, fick en cykel av min mamma, hittade presenter åt både bror och syrr, två bra tv program och UNDERBART VÄDER! Och även sälskap av världens bästa P ;)

image149
Systers klänning
image150
P's bakpotatis
image151
Min ost & skink macka, muuums!
image152
Efterrätt :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback