Lördag - Måndag

Mycket men ändå lite har hänt sen sist..

Helgen vart väldigt lugn.. På fredag kväll åkte vi till Nicklas, käkade kinamat och kollade hockey, jag var dock nykter medans några andra intog alkohol efter vi hade vart hos Nicklas åkte vi och spelade biljard sen åkte vi hem och sov.
Vaknade rätt tidigt i lördags, men hamnade på soffan med datorn i knät. På lördag kväll bestämde jag och P oss för att ta en lugn hemma kväll, jag pluggade körkört och hon kollade ikapp till min säsong på Sex and the city, ungefär vid 01:30 vart vi sugen på chips så vi gick till gdg (shell mack som har öppet 24/7) när vi väl var där så köpte vi chips, cola och så vart vi så sugna på piggelin så vi köpte en varsin isglass också :P När vi kom hem från våran promenad så kollade vi på Pocahontas 2 och sen vart det sova som gällde fast P sov redan innan filmen var slut :P
I söndags så gick jag upp i tid, var på fotboll. GIF - Örebro, gif görlorade med 0-1, SOPOR! :P Haaha, andra gången i hela mitt liv som jag var på fotbolls match i allsvenskan. Efter det så vart det hem en snabbis sen ut och käka med Mamma, Thim, P, Lars och hans dotter Emelie, käkade på tennstopet, muuums! Efter det vart det hem och plugga körkort.
Måndag, dags för skola. Gick upp vid 07:50 och åkte till skolan, var där till ca 13 sen åkte jag till körskolan och hade en dubbel lektion sen vart det hem och plugga igen.

Ni ser, ganska mycket men ändå lite :P


image142

image143




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback