Godkänd och köpt cykel

Idag kl 10:45 satt jag mina fötter i rörelse ner till vägvärket och skulle skriva teoriprov till körkortet, var väääldigt nervös :P Hehe, gjorde provet och sen gick jag igenom hela provet för säkerhets skull, satt musen på "rätta prov" så nervös jag var då var länge sen jag var :P Klickade iaf tillslut och blundade när jag öppnade ögonen hade det kommit upp en till ruta där det stod "är du säker på att du vill rätt prov" klickade ja på engång och då kom det upp.. GODKÄND! Jag klarade alltså skrivningen till körkortet idag, så jääkla skönt! Fick 54 och man ska ha 52 för att bli godkänd.

Har även vart och köpt en cykel idag, eller fick den av mamma som en förtidig studentpresent, många tänker nog nu "varför köpa cykel när du snart har körkort?" Men jag bor ju som sagt inne i stan och hur skönt är det inte att cykla när det är fint väder och man bara ska en liten bit!? Vart en fin damsnurra som är vit med blommor som glittrar i solen (syns inte i om det inte är sol).

Men nu ska jag och P ta oss ut i det underbara vädret och hitta på något, lägger upp bilder på

image148


» Jenny

Ha en fortsatt trevlig solig dag :D

2008-04-22 // 15:50:34

GRATTIIIIIIIIIS

2008-04-22 // 17:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback