Fotboll och moppe

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna, är ut hos min mamma i Furuvik eftersom lillebror fyller år och sov kvar här inatt så jag har bara tagit det lugnt och skönt. Vi var och kollade på min andra lillebror igår när han spelade fotboll, har aldrig sätt han spela förut och han var ju fan grym :P  Ska snart åka hem och ner på stan, ska försöka hitta något att ha på mig ikväll annars kommer jag få gå naken, har verkligen ingenting att sätta på mig.

Lillebror fick ett par blåa dc skor utav mig och han gillade och så fick han ju en Yamaha slider (moppe). Han hade vart ute och åkt innan jag ens hade vaknat, hehe. Nu är lillebror ute och glider med den andra lillebror bakom.

Ikväll blir det nog att fira Adam eftersom han fyller/fyllt år, tror att han fyller idag men inte säker, få kolla upp det sen :P Men Grattis till både Adam och lillebror.

Ha en bra lördag så hörs vi sen :)

image105
Det var en sån här lillbror men en svart och vit, plus att han har plockat av saker o så :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback