Underbart fri

Äntligen! Första dagen igår som jag inte kände mig ledsen eller nedstämd för att vara ensam.. Låg hemma och kolla på tv med massa tända ljus och en brasa, så avslappnande och skönt. Fast var ju inte ensam hela kvällen Danne och Heikki kom ju och var sociala också.  Det är så underbart att slippa känna sig ensam och så skönt att inte behöva ha någon att behöva anpassa sig efter, UNDERBART FRI!
Gud vad dagen igår var en bra dag, vaknade med mysigt sällskap på båda sidor, käkade middag på Cheers, det snöade, var en skön temperatur ute och jag mådde så bra. Riktigt lycklig var jag!


Idag har jag bara slappat, var och käkade frukost med Danne och Heikki på Helena´s. Mår inte skit bra idag, kommer nog bli jäävligt sjuk! Men men.. Nu ska jag sova!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback