Blöta skor och skit skivor

Kan snön sluta smälta bort? Blir så jävla blött och så bubblar det i skona för att man blir så blöt, riktigt irriterande! Men men, vad ska man göra då? GE MIG KYLA OCH  MASSA SNÖ.
Och köpte nya skivor för att kunna bränna ut filmerna som vi skulle kolla på ikväll, tror du skivorna fungerar? NEEJ! Eller så är det brännaren som är mongo, väldigt irrterande. Jag har inte haft en toppen dag idag precis, BLÄ!

Ikväll så blir det lugnt och skönt, ska bara kolla film och mysa. Men eftersom filmerna inte gick att bränna får jag väl hyra.. Ska iaf se High school musical 1 och 2, me love och han är så sjukt snygg Zac Efron, GE MIG!


Jaaja, skriver mer senare kanske..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback