Naglar och julklappar

Gjorde nya naglar idag inför jul och nyår, jätte fina vart dom. Glittrar som satan gör dom också :P Sen så började jag köpa julklappar idag, gick ganska bra faktiskt, köpte 5 stycken så nu har jag bara 5 kvar. Känns ganska bra eftersom jag annars brukar springa sista dagen och handla. Men är lite besviken eftersom jag inte hittat kläder till julafton eller nyår, vet inte hur jag ska lösa det. Finns ju inget snyggt, eller hittat en kjol som jag skulle kunna ha på julafton, jätte fin. En mörkgrå kritsträcksrandig hög midjad kjol, men vad ska man ha till tro? Och nyår, det är väl det viktigaste.. Ahum.. Jaaja, ska kolla efter en klänning till nyår på internet nu och hittar jag ingen där får jag väl skita i att fira nyår.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback