When you blame and criticize others, you are avoiding some truth about yourself.

FREEEEEDAG :D Det betyder att imorgon så åker vii, 4 härliga brudar och huvudstaden.
Melodifestivalen, vin, och hoppas på soool. Nu har vi laddat och suttit i soffan 5 veckor varje lördag,
äntligen är det dags för att se finalen live. Nice!

Vem tror ni vinner då? Skulle inte bli förvånad om Ranelid vinner.
Men jag håller på Loreen, Dead by april eller Danny. Det är många bra låtar med i år,
dock är det många som inte "passa in" på Euruvision faktiskt, tyvärr.


Igår efter jobbet så åkte jag till Maxi för att handla lite, träffade Lina som jobba så stod med henne i
15-20 min och snacka sen efter det så träffade jag Moa och Thomas o stog och snackade med henne i 15-20 min.
Kom ut från Maxi vid närmare 19 tror jag (helt sjukt!). Hungrig som ett djur bestämde jag mig för att hoppa träningen
igår och istället packa lite och göra lite snyggt hemma. Mathias kom hem tätt efter mig och vi började
med pannkisar, vart tre olika "modeller". Två proteinpannkakor choklad och jordgubb och en vanlig.
Mathias kände inte sån stor skillnad men det gjorde jag. Gött var det, alla tre olika.



Idag blir det hem och direkt till gymmet efter jobbet, packa lite och duscha.. Göra mig klar inför kvällen.
Dock inte hundra vad vi ska göra, pratades lite om bio eller typ redig jäkla myskväll hemma. Vi får se!
Åker runt 10 imorgon så vill vara ganska pigg eftersom jag tror det kommer bli en låång dag & natt imorgon.
Sen på måndag drar jag igen, ner till Göööötet. Härligt, ser fram emot det.. Kommer dock sakna min prutt :P


Ha en underbar fredag folket!!

Jag, klumpen och Mathias i vårt bästa "oss"



Ha det så kul tjejer, hoppas bästa låt vinner, eh vem det nu blir.

2012-03-09 // 12:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback