Roll up your problems, lick down your solutions, burn the past, inhale the good shit, exhale the bullshit.

Hann hem från Stockholm, packa om väskan och mysa med babe innan jag drog iväg till Göteborg på måndag morgon.

Lyssnade på "Jag är Zlatan Ibrahimovic" ljudbok hela vägen ner, och fyfasiken vilken bra bok! Kan starkt
rekommendera. Väl framme i Gbg var det att ordningställa monter inför veckans mässa, Underhåll 2012 på Svenska Mässan.

Hade en toppen vecka på mässan, riktigt roligt och känns som det gett en redig kick inför kontorstiden.
På dagarna var det mässa och träffa massa folk, på kvällarna var det middag med kunder & brynäs match,
middag med vänner & lite pub besök, middag med kollegan Marina som jag åkte dit med och sängen innan kl 22 ;P

Väl hemma på fredagkväll hade babe gjort tacos som stod klar så fort jag kom ur duschen, helt underbart skönt faktiskt.
Efter kort så gick vi upp och la oss och somnade ännu en gång omringad av dom där härliga armarna.



 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback