Look at her like she's the only one you see.

Haft en riktigt bra helg, bättre än bäst faktiskt.

I fredag gick jag och babe ner till Church Street vid 21 för att käka lite, fick vänta en stund på bord men det var mysigt
att bara sitta och snacka o ta en öl en stund innan. Dock vart jag fnittrig redan efter en ½ Corona :P haha.
Jag käkade Fajtias Combination och han en Cowboy dinner, och alltså dom lär ju ha Gävles godaste mat?!
Mätta och belåtna så vandrade vi upp mot kallaes ca 23.30, tog en varsin drink och satt o myste lite.
Efter ca 30 min kommer Jennifer och Simon, hänger lite med dom, även Söderlung och två vänner till han
kom så snacka lite skit innan dom gick vidare och vi rörde oss hemmåt ca 01 tiden.. Sönt!
 

På lördag gick vi upp vid ca 8 tiden, Mathias och co skulle ju till Stockholm vid 9.30 så han hade lite och fixa medans
jag gjorde en omelett till frukost. Nästan samtidigt som dom hämtade upp honom kom Klumpen och hämtade
mig, vi skulle nämligen spela innebandy match!! Första gången på 2 år som jag spela och jäklarns vad roligt
det var! Dock skit jobbigt, vi var totalt 6 spelare inkl målvakt. Plus att vi hade ingen "riktig" målvakt så fick "lotta"
varje periodpaus om vem som skulle stå. Vilket betyder att vi var en 5 som spela hela matchen mot ett lag som
var 12 spelare + målvakt.. Och vet ni vad?! VI VANN!! Med 4-1, helt sjukt!!Riktigt roligt var det.
 

Efter matchen drog jag och Klumpen hem till mig en snabbis för sen vidare till Bo Mässan upp på GTK,
jadu.. Har nog inget att säga om den mässan, inte alls lika bra som förväntat. Tråkigt!

Efter mässan åkte jag hem, käkade lite lunch och drog o handlade + hämta bord och stol inför kvällen.
Jag bjöd på enkel mat, lax & potatisgratäng med sallad och sås.. Lätt och gott.
Skulle träffas vid 18 men vid 18:45 var vi nog alla samlade och käkade o hade det bra. Kollade på mello, drack vin,
spelade "Med andra gester".. Så jävla kul! Vi splittrades sen när vi skulle röra oss ner mot stan..
Jennifer åkte hem (hon var nykter), Sandra & Amanda till Harrys medans jag, Linn och Lina drog till Interpool.
Träffade några gamla barndomsvänner och spelade biljard, riktigt roligt. Efteråt så gick jag och Lina runt och
letade efter en öppen kiosk, slutade med att vi hamnade nere på stan och det var skiit kallt!
Mötte upp "Pampers", Up&Go" eller "lammet".. Kalla han vad ni vill men dom använder jag mig av ;P Vi tog taxi
hem, släppte av dom på vägen och jag åkte hem till en tom och skit kall säng. Pratade lite med Mathias i telefon,
smsade lite och tillslut så somnade jag.. Närmare 4.30 skulle jag tro.


På söndag låg jag i sängen tills mamma ringde.. Drog ner på stan och handlade lite grejer. Så nöjd!! :D
Efter det köpte vi lite kakor på konsum och gick hem till dom för att fika.. Då ringer Mathias och är hemma 2h
för tidigt och är utelåst. Jag som hade planerat att göra det lite mysigt innan han kom hem /= Han kom och fikade
lite med oss innan vi åkte och handlade tacos, käkade och sen hoppade ner i sängen för att kolla Wallander.
Mathias somnade innan ens filmen hade börjat, vart en tuff natt med diverse krogar & barer ;P


Är så taggad till nästa helg nu ja :D



Hej! Jag är utbildad inom hårförlängning med keratinvaxmetoden och håller till i Gävle. Har just nu ett erbjudande på 1600:- för hår, isättning, inklippning samt skötselråd. Hör av dig då tiderna går åt snabbt för detta erbjudande! [email protected]

2012-03-05 // 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback