Schema inför mitt nya liv ;p

Måndag: Gym/kondition på kvällen
Tisdag: Simma 40 min på morgonen
Onsdag: Simma 40 min på morgonen
Torsdag: Simma 40 min på morgonen + gymma
Fredag: Simma 40 min på morgonen
Lördag: Gym/kondition
Söndag: Vila (om jag vill)

Dom dagarna jag har simning på morgonen så kan ju även träna på kvällen
men eftersom jag morgontränar så _måste_ jag inte träna på kvällen.
Tror detta kommer passa mig bättre, alltså med mer morgonträning så kan jag gör annat på kvällen.
Alltså träna och ändå få en "kvällsfritid". Största problemet blir väl att komma upp, men det klarade jag ju förr!
Kosten har jag redan börjat lägga om, hoppar kolhydrater så som past, ris mm och istället ersätter det
med sallad.. Tex köttbullar & sallad, kyckling & sallad, kättfärs & sallad mm, ni förstår tanken.
Äter mindre portioner och äter var fjärde timme för att hålla igång förbränningen.

Nu ska jag kämpa som ett djur för att jag ska kunna följa detta och komma igång igen.
Jag vill ju må så bra som jag gjorde förr, så nu jäklar! 

Tillbaka till förr och bättre!
   



duktiga du!!!!

2012-01-13 // 17:42:35
» josse

ser ut som ett bra upplägg :) det är bara att köra hårt. och jag ska nog kasta ut vågen.. snaaaaaart... :P

2012-01-14 // 11:03:27
» Emma

Härligt, vad roligt :) Jag håller också på med lågkolhydratkost.

Promenerar mycket, då vi har hunden nu ;) Så tränar inget på gym ännu. Tänkte komma igång ordentligt först. Har gått ner 2 kg på två veckor :D Superglad.



Får jag fråga vad din startvikt var / är.

Min var 78 från allra först början, nu väger jag 74.2

2012-01-15 // 12:22:04
» Linda

duktig du är :)

skönt att komma igång.

ett tips, kör styrketräning först och cardio/simning efter.

att styrketräna en halv trött kropp ökar skaderisken och ger inte samma resultat. lycka till och kör hårt nu :)

2012-01-16 // 00:15:19
» Ida

hehe aa det har vi :} eller ja svärmor har.

kul, lite annorlunda vettu hehe

2012-01-16 // 19:26:34
» Emma

Haha, jodå vi kom ut, bilen framför stod lite längre ifrån.. Haha.



Okej då förstår jag, jo man ska ju inte stirra sig blint på vågen&vikten. Det är många som inte kan tro att jag vägen runt 70..



2012-01-17 // 11:11:43
» Kicki

stackars dina Hallux Valgus Kram

2012-01-26 // 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback