My heart and my mind will carry my body through this battle. Who am I? I am a champion!

Onsdag och mitt i veckan, härligt sörru! Började dagen med att simma 40 min på Fjärran med syrr, riktigt skönt.
Igår efter jobbet drog jag ut till Valbo, köpte nya träningsdojjor och byxor på Stadium, efter det åkte jag hem och
slängde i mig lite yoghurt innan jag åkte och träna! Vilken jäkla ork jag hade igår, vart chockad över mig själv.
Körde 40 min på crosstrainer (hatar den egentligen & när jag träna som mest dog jag efter 20 min på den)
föredrar egentligen bandet men kände bara för att hoppa upp den där dryga saken igår.. Och bra var väl det!
Körde på lite ben, mage och rygg också.. Känns i benen idag faktiskt, skönt!

Mina skor jag köpte igår, är TO DIE FOR! Fyfasiken vad sköna dom är, lätta som en fjäder och sitter så äckligt
skönt på foten! Riktigt nöjd med mitt köp :D


Och efter träningen hade jag fått sms av mamma att hon hade
en present åt mig som jag fick komma och hämta, nyfiken som man är så kunde jag inte hålla mig till idag så svängde
in där igår efter gymmet.. Gissa om jag vart GLAD!? Ett par sjukt snygga nya springskor, ASICS GEL-KAYANO 18W!!!

Jag har ju problem med mina fötter, får skavsår av exakt ALLA skor, har såna där hallux valgus knölar vilket gör
att det ofta gör ont när jag går/springer. Har gått i dessa inne på jobbet idag och jösses vad sköna, och snygga!
En väldigt glad Mimi igår kväll kan jag berätta :D

Idag på lunchen var jag ner och shoppa lite på Stadium och Intersport, även på Accent eller vad det heter.
Visar upp lite senare kanske. Idag blir det gymmet efter jobbet, först hem och käka lite yoghurt.
Hoppas jag har lika mycket ork idag som igår! Riktigt skönt :D



Snygga skor du har nu då :) och jag har oxå rosa vattenflaska. Lite för matchat kanske? haha!

2012-01-25 // 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback