My best is always better in heels

Är på jakt efter nya skor.. Både party skor och vardags skor/stövlar men kan inte bestäma mig!
På stan och Valbo finns det absolut inga, hatar att beställa när man behöver det NU, drygt att vänta :P


Dessa är jag sugen på, tycker dock stövlarna är lite för dyra.. Men tror jag ska beställa pumpsen på bild nr1!
Dessa skor är från Annaamanda.se


Mina älskade vår/sommar skor som jag köpte i USA när jag var där börjar bli slut, dom är så väl använda mina
älsklingar att det är helt sjuk :P haha. Men tyvärr går det inte att få tag på nyaste modellen av dom i Sverige,
inte ens den modellen som jag har nu går att få tag i.. Mailat alla som säljer Ed Hardy (dom jag hittat) och frågat
om dom kommer få in dom men icke. Blä! Funderar på att beställa hem från USA..

Det här är dom jag har..


Dessa vill jag ha, men väntar tills i vår.. Kommer säkert i nyheter! (Dom på bild nr 1 går att köpa i Sverige)



» j

Ja, för flera år sedan ;(

2012-01-26 // 12:13:20

Ja, för flera år sedan ;(

2012-01-26 // 12:13:40

Kan du recensera klackarna sen :)

storlek och så.... KRAM

2012-01-26 // 12:15:50

sv: passet hette funktionell träning :) typ det jobbigaste jag gjort. men tänker börja gå varje vecka, så kanske det händer nått med kroppen till slut :)

2012-01-26 // 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback