Ingen bra dag..

Nej, jag har ingen bra dag idag.. Jag tänker mycket när jag är ute och går & är väldigt kreaktiv just då, i huvudet. Tog prommenad till jobbet imorse för att försöka komma på vad det var, tog en till 30 min prommenad på lunchen men fortfarande ingen aning om vad det kan vara. Kanske bara är ett "efter-semester-tillstånd"? Eller helt enkelt en dålig dag bara? Fick även första "negativa" kommentaren idag om förlovningen, hade väntat mig att någon kommer väl knäcka ur sig något dumt.. Men "kändes" mer än vad jag trodde. En vän & kollega gick bort strax innan nyår, efter ett års kämpande mot cancer. Fick datum för begravningen igår, vet inte om jag ska gå.. Jag är ju ingen närma anhörig men det är liksom Han, har aldrig vart på en begravning förr. Och det är ju inget man vill gå på, slipper man är man lyckligt lottan.. Men samtidigt så känns det som om att jag kommer få "ångest" om jag inte går. Vi får se. Sen går det sådär på jobbet, första veckan efter semester och det går trögare än väntat för mig. jättedrygt

Aja, förhoppningsvis bara en dålig dag!
Hoppas på bättre energi imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback