Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fort när man har roligt?

Usch, dagen börjar inte alls bra.. Dödstrött, sjukt trött, kommer inte ihåg när jag senast kände mig så outvilad!?
Detta resulterade i att det inte vart någon simning, skit också. Vilket betyder att jag kommer få köra extra
mycket och länge på gymmet ikväll ;P Hehe. Nädå, man kan inte ta igen förlorad träningstid på det sättet tror jag.. Men ska köra lite längre kondition tänkte jag, och bara köra lättare styrka. Längesen jag var på gymmet
nu och vill inte börja med att kötta, ska först påminna musklerna om att dom finns ;P
Fick iaf svar från min PT idag, måndag vecka 7 kör vi igång en timme vare måndag fram till mitten på mars
har vi bokat hittills.. Känns grymt! Ska jobba som faan på konditionen fram tills dess. Måste ju bli dubbelt så lätt
nu när jag spolat cigaretterna?! Hoppas det ;)

Var ut till Valbo igår och letade nya träningsskor, testade ett par som jag vart kääär i!
WMNS Nike Free Tr Fit 2
"Träningsskor med barfotakänsla. Stötdämpande Phylite-mellansula och ovandel i
ventilerande mesh. Asymmetriskt mönster på skons insida ger stöd för rörelser i alla riktningar.
Yttersulan i gummi har bra flexibilitet och följer fotens naturliga rörelsemönster.
Förstärkningar på sulan vid häl och framfot ger bra grepp och kontroll på alla underlag."


Dom var så jäkla sköna! Dom är inte allt för snygga men det skiter jag i,
idag blir dom mina! kostar 1099:- och vart för snål för det igår.. Men jag har tänkt efter, och idag ska
jag köpa dom. Jag behöver ett par bra och sköna träningsskor.. Dom jag har nu är mina innebandy
skor och dom är verkligen inge sköna på gymmet, sendrag och skavsår.
Nästa månad blir det nya uteskor, alltså löpskor. Mina är helt slut, tyvärr! Får världens skavsår
och så jäkla ont i benen av dom.

Någon som har tips på bra löparskor får gärna hojta till!
Jag har börjat fundera på att köpa kort på Friskis också, vara passkort.
Vet inte vad det kostar och så, men det är ju lätt att undersöka.
Någon som är sugen på att börja gå pass ihop isf?



» Emma

Skulle också vilja börja gå pass :P Men är för feg, haha .

2012-01-24 // 10:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback