En krigare slåss inte för den hatar de framför sig, utan för den älskar de bakom sig.

Hann inte till gymmet igår, sällan jag är tidsoptimist! Meen men, fick nya och fräscha naglar iaf, vilket var väldigt välbehövligt.
Utomlands 2 veckor + 3 till veckor gör att naglarna ser för jääävliga ut. Men nu så, som nya!


Igår efter nya naglar lagade vi lite go mat jag och babe, vart sugen på kött i flera dagar så igår slog vi till,
vart iof bara fläskfilé, men med gratäng och peppar sås. Så gött! Dock inte mycker gratäng för mig, mer sallad.
Och justja, Halloumi också.. Mums vad jag saknat det, inte ätit sen i sommras. Farligt gott! Längtar till sommar och grillkvällar!


Ikväll ska vi direkt till gymmet efter jag slutat, vet inte vad som händer efter.. Vi får se! Ska iaf upp i tid imorgon
för jag ska vara hundvakt hela dagen åt Olga :D Myspys! Måste vara världens mysigaste vovve hon,
ska gör massa skoj och vara ute o busa tänkte jag ^^,


Bilderna är från Malins blogg



Annars då? Ingen glädjedag fast det är löning och fredag, är en tung dag för oss på EE.. 
Begravningen för vår älskade kollega som vi förlorade nyligen i kampen mot cancer hålls idag.
Tänker på dig, och skickar styrkekramar till dina barn & anhöriga. Vila i frid fina du ♥ 



Ha en fin helg allihopa, och ta det lugnt med alkoholen fast det har trillat in pengar på kontot ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback