Dags att köra igång med PT igen!

Jajamensan! Sist jag körde med henne så var jag ju sjukt taggad och nästan längtade till gymmet, hehe.
Jag vill tillbaka dit! Därför har jag idag bestämt att fram till v.6 (om Maelona kunde trolla fram några tider då) så
kommer jag köra mycket kondition i form av simning, PW/löp och crosstrainer. Men när jag sätter igång med Maelona
igen så kommer jag självklart(!) köra mycket kondition/förbränning också, men lägga in mer muskelpass också,
precis så som jag körde tidigare. Jag kommer även börja gå igenom min kost igen med henne, få hjälp och tips.

Jag börjar verkligen bli riktigt taggad nu till träningen, vilket känns otroligt skönt!
Skulle vara kul att hitta någon man kan träna med, pusha varandra lite.


Men nu mina vänner, har jag snart gått 6 dagar utan cigaretter.. Har jag nog inte gjort på 8 år!
Ikväll väntas filmkväll med Klumpen, skräckis! Paranormal Activity 3, wiiho! Men först träning.
Imorgon får vi se, inte planer förutom gymmet.

Ha en otroligt fin helg allihopa!



» josse

Duktigt att sluta röka! Jag är inne på dag 21 utan cigg och det blir bara lättare och lättare :)

2012-01-21 // 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback