Att uppvakta din partner..

..Är något som är självklart för mig! Det behöver inte vara just ett speciellt datum eller dag, utan bara ändå.
För att bara visa lite extra kärlek en dag, det uppskattas alltid hos sin partner. Förr i tiden så var det
nog mer att man skulle uppvakta din tjej/kvinna än vad det är idag, killar är för bekväma idag tror jag (undantag finns!).
Sen så tror jag vi tjejer är för "varför ska jag, det är hans uppgift", men det tycker jag är fel! Varför ska vi alltid
bli uppvaktad och aldrig killarna? Det ska väl vara rättvist? Ska man ta måste man ge, alltid.
Och när jag skriver uppvakta så menar jag såklart inte med presenter och drya smycken hela tiden..
Fyfan vad dyrt det skulle bli isf ;P haha. Utan det jag menar är små saker, hålla upp dörren, en massage,
lägga en lapp i bilen som han/hon ser på morgonen på väg till jobbet, köpa hennes/hans favortigodis,
skicka ett brev, köp en blomma, en kärleksförklaring på sms, frukost på sängen, arrangra en myskväll i
hemlighet, köpa en gullig nallebjörn mm.. Finns hur mycket som helst, små saker som gör att man går med ett
leende på läpparna hela dagen, är lite sådär extra kär och känner sig uppskattad o älskad.

Och kom ihåg, behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Dvs, börjar du ge idag kanske det är du som får tillbaka imorgon!
Man kan aldrig visa för mycket kärlek (;



Hej Mimi! Skulle du vilja ringa mig? Jag jobbar på Arbetarbladet och tänkte skriva lite om förlovningar. Mvh, Elina Tel 0730-26 40 56

2012-01-24 // 16:16:25

Fint! :)

jag håller med dig helt och fullt.

2012-01-24 // 17:10:20
» Malin

Helt rätt Mimi! :)

2012-01-24 // 20:22:13
» Emma

Du , var du ridsugen ?

Hon som äger stallet jag rider i har en häst.

Arab, han heter Kalle. Är superfin.



Hon letar någon som skulle vilja rida regelbundet, 2-3 ggr i veckan, även helgen inräknad då.

Hon sa att hon ville ha en slant för de, då hon ger privatlektioner för att du ska rida honom.



Om det låter som något, så kan du väl bara svara med en kommentar.



Kram Emma

2012-01-24 // 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback