When a girl says "never mind" it really means you should have listened the first time.

Händer inte så mycket om dagarna längre igen :P Jag är på gymmet och Mathias jobbar, träffad hemma
vid ca 21-22 och duschar sen rakt ner i sängen. Inte så mycket tid tillsammans precis men håller tummarna
att det bara är lite tillfälligt :P För så här vill inte jag ha det varje vecka iaf, 1 vecka i månaden måste man kunna
ses förutom när man ska sova, right? :P Hursom, får ta igen det på helgerna dock så åker han till Sthlm denna
helg och jag till Sthlm helgen efter det.. Hehe. Sen hela vecka 11 kommer jag vara i Gbg, såå kul. Men kommer
sakna min lilla plupp hemma.. Tråkigt att krypa ner själv i sängen på ett hotellrum.. Mysigare om han hade vart där ;P

Kan berätta att idag är det inte kul att vara min kropp.. Körde ju PT igår och otrolig värk redan igår, men åkte
till gymmet med Max och jag var riktigt tung och stumm i musklerna men körde så gott jag kunde.
Alltså man brukar ju säga "så skönt med träningsvärk" men nej, värken idag är inte skön.. Den är fruktansvärd.
Jag som stretcha så duktigt igår och förrgår!? Attans.

Idag blir det gymmet efter jobbet och hoppas på att hinna storhandla efter det.. Beror på när babe slutar, min
middag igår var liksom inte skit lyxig, haha. Två stekta krovar, 4 bacon, 1 kokt äggvita och 2 riskakor.
Nu är det tomt hemma ska ni veta :P


Längtar till nästa helg, 4 snygga brudar, melodifestival final, snygga klackar, en härlig svit och inga bekymmer!
Helt fantastiskt underbart! Super tråkigt bara att Linn inte kan följa med /=



Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback