Vill ha tips på "träningsbloggar"..

Behöver fler tränings och motivations bloggar.. Någon som kan tipsa om någon bra?


Dom jag i dagsläget läser är

Linns blogg, tennis tjej och jobbar som lärare/privatlärare i det och en jävla träningsbrutta.
Hon har bott i USA i 2 år och gott Tennis collage, hon har fötterna på jorden och ett jävlarannamma.
Stort plus är att bilderna som hon lägger ut på sin kropp är en jäkla motivation.

Linda Elfving, en tjej som verkligen kan det där med gym, mat osv osv. Riktigt fit kropp om jag får säga
vad jag tycker. Har även en sambo som tränar.. Hon tränar just nu inför Luciapokalen 2012.

Sofi Lindberg, vad jag förstår så har hon tidigare lidit av någon ätstörning.. Har för mig att jag läst det?
Stämmer inte det ber jag om ursäkt! Hon jobbar som instruktör i spinning, core mm mm och utbildar sig
till instruktör. Och jag säger bara en sak, vilken kropp!!

Hurtigsoffpotatis, fastnade nog hos henne pga namnet.. Men sen är hon som mig, kämpar som f*n för
att få den där kroppen man länge suktat efter. Det som gör att den här tjej skiljer sig från dom andra är
att hon är som mig, inte skit vältränad och size litet liksom.. Men kämpar som fan för att komma dit!


Sådärja, ge mig era tips nu är ni snäll!



Tack för att du tipsat om min blogg underbara Mimi. Om du går in på myshowroom.se och klickan på Fitness bloggar så finns det massa bra!

2012-02-24 // 22:20:33

Vad roligt att du har länkat mig och gillar min blogg! Har dock en jävligt tung dag igår och hade en likadan igår. INTE ROLIGT! Men jag kämpar på, allt vad jag har!

2012-02-28 // 11:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback