Vilken helg, och vilka underbar vänner jag har!

Jag måste vara så lyckligt lottad som har dom vännerna jag har, ni är underbara!


I fredags efter jobbet vart det en PW i ca 50 min, sprang in i både Amanda H och Mia på vägen,
mycket trevligt då jag inte träffat någon av dom på väldigt länge.
Efter det så åkte vi iväg till affären och handlade, gjorde hemmagjord pizza. Godaste pizzan!
Det vart 1/2 taco, 1/4 salami och 1/4 med räkor. Myste sen ner i soffan och kollade på Columbiana,
riktigt bra film.. Jag som valde film och för första gången var babe glad över valet ;P


Lördag morgon ca 8.30 blir jag väckt, lite små less att klockan var mycket men men..
Vad ska man göra när man har en pojkvän som har inbyggd väckarklocka? hehe.
Upp och hoppa, käkade lite frukost och jag drog iväg till gymmet.. Själv, som vanligt..
Tror han har lagt sig lite på latsidan den där som jag delar säng med ;P
Efter gymmet var jag utelåst, åkte hem till mamma då Mathias inte svara i telefon då dom
satt på en fyrhjuling och brummade.. Men tillslut fick jag komma in!
Åkte och handla inför kvällen, gjorde i ordning grönsaker och efterrätt innan jag slänge mig själv i duschen
och gjord mig klar på ynka 40 min.. Vilket är bra tycker jag!


Vid 18 tiden rullade tjejerna in, satt och snackade lite skit soffan innan vi satt oss till bords.
Vart tacos i fulla muggar, ingen lämnade bordet hungrig iaf! Så ska de va.
Vid 20 satt vi som fastbrända i soffan inför Melodifestivalen, dom två som gick vidare var
väl dom två som var bästa tycker jag, dock var det ingen som var WOW bra.
Trök i oss lite efterrätt till melodifestivalen också, mumsigt ska det vara!
Vid 01 tiden så dorg jag och Lina till Hearbreak, och Jennifer, Linn och Sandra hem.
Ångrar att jag inte gjorde som dom tre, krogen var vverkligen jätte tråkig..
Vet inte riktigt varför, för mycket folk, massa yngre bara och ingen topp musik kanske?
Plus att babe inte var där i dimman någonstans vilket gjorde det ännu tråkigare och vi plockad ut
våra jackor vid 01.40 typ, var där alltså 30 min?! Ovärda perngar.


På söndag vaknade jag också utav min pojkvän till väckarklocka, låg kvar i sängen
och kollade när han spela Call of duty, coolt spel faktiskt!
Sen vart det linte brunch och babe drog iväg med Tim och jag med med Max och Jonte.
Vi slutade på Älgsjön med massa folk, bilar, skotrar, crossar, fyrhjulingar mm.. Mycket trvligt!
Ha den underbar söndag :D
Och babe åkte iväg till Hofors och köpte sig en fyrhjuling.. Han är ju rolig han! Men men,
hans pengar och han gör som han vill, right!? Håller tummarna att han går plus nu då, som han planerar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback