När vi två blir en


Vad heter ni?
Mimi Christina Gulli Bodin Sjögren & John Roland Mathias Södergren, kärt barn har många namn (;
Hur träffades ni? Genom min bästa vän, Jennifer (Klumpen). Jag har länge spanat in Mathias nere i dimman på Heartbreak då jag stött på honom men aldrig mer än så, början av januari 2011 blev vi presenterade för varandra första gången och helgen efter började våran resa ihop.
Är ni förlovade? Ja, det är vi! Vi förlovade oss 1/1 2012, i tecken av kärlek och framtid bytt vi ringar på Koh Lanta i Thailand.
Bor ni ihop? Ja, och har gjort det på "heltid" sen i sommras.. Vi bodde ju ganska nära så var ju alltid hemma hos varandra fast vi hade varsitt boende. 
Har ni barn? Nej, det har vi inte.. Men jag hoppas att vi en dag får uppleva något sånt underbart. Två stycker skulle vara perfekt! 
Har båda körkort? Ja.
Isåfall, vem kör bäst? Ååh, tar emot att säga meen.. Det är väl Mathias.
Kommer du ihåg er första kyss? Oj, det var på fyllan faktiskt.. Kommer inte exakt ihåg hur första var men kommer ihåg hur jag kände efter som första kyssarna.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Mathias, han sa det till mig två gånger med några veckors mellanrum innan jag fick tummen ur och berättade att jag också älskade honom.
Vem är äldst? Mathias, han är född 86 och jag 89.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Mathias är tvilling.. Enligt stjärtecken så ska vi vara den sämsta passande för varandra ;-P Men det tycker inte jag.
Vem fyller först på året? Mathias får ta den första platsen också.
Vem är längst? Och återigen, Mathias.
Vem sjunger bäst? Haaha, vi är kass båda två men om jag måste välja en så är det jag.. För jag kan iaf texterna.
Håller ni varandra i handen på stan? Ja, det är klart!
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Absolut inte.
Blev du kär vid första ögonkastet? Njae, spanat in han så långt innan så inte "kärlek vid första ögonkastet" men så fort jag lärde känna han så föll jag pladask.
Har ni någon speciell låt? Vi har massor av låtar, älskar dom!
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, vi har vart i Turkiet två gånger (Alanya & Side) sen har vi vart i Thailand också. 
Vilket är ert bästa minne? Jag kan faktiskt inte välja, men när han sa att han älskade mig är ett, när han & jag vart vi är yttligare ett, när vi flytta ihop, när vi förlovade oss.. Finns så många för att skriva ner.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tränar, lagar mat, kollar på en film eller serie i soffan/sängen och bara myser.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det är klart. 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 1 min, om man kryper. Typ 30 sek från dörr till dörr.
Blir du lätt svartsjuk? Både och, ibland.. Men svartsjuka är bara rädsla att förlora det man älskar, right?
Brukar ni bråka? Ja, det gör väl alla ibland? Oftast bara små gnäbb som blir stort och så fort båda har sansat sig så reder det ut sig.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag är sms-torsk, alltid vart :P Han föredrar nog att ringa men är så illa tvungen att smsa då jag alltid gör det ;P 
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Det finns inte bara en, hela han är vacker.
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, båda två faktiskt.. Men dock bara jag som går i sömnen.
Hur länge har ni varit tillsammans? Egentligen inte så länge, lite över ett år bara men hunnit med så mycket att det känns att det vart vi i flera, flera år.. Så underbart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback