Valentine's Day är över

Igår måste vara den dagen på året där det visas mest kärlek? Eller hur!? Jag tycker om kärlek.
Vad jag har sett på facebook, instagram och bloggar så har dom flesta fått en lite ros, choklad eller något liiite extra
utav någon i sin närhet.. Och blir man inte alldeles varm utav all kärlek? Jag älskar det.

Jag skickade ut lite alla hjärtans dag hälsningar till dom närmaste och fick massa fina själv också, man blir så glad!
Jag började med att se till att babe hade choklad, ett fint kort och ett vaniljhjärta i bilen när han åkte till jobbet
i måndags kväll.. Eftersom han skulle jobba natt så tjuvstartade jag Alla hjärtans dag med 2 timmar ;P
Underdagen skickade jag iväg ett sms med lite kärleks ord och sånt där mysigt, kvällen avslutades med
att babe bjöd på mat på Akropolis Taverna, och vilken god mat! Första gången jag åt där faktiskt.
På kvällen när vi kom hem hade jag yttligare en lite grej till babe, en liten rolig grej tycker jag ;P hehe.
"52 busiga nätter" fick han, hehe. Det är som ett slags spel med 26 kort för honom och 26 kort för mig.
Läs mer om det här! En liten rolig grej tyckte jag, så när sista kortet är taget så är det alla hjärtans dag igen ;P


Hoppas ni alla hade en otroligt fin och mysig alla hjärtans dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback