The only way a guy shoud hurt a girl, is from hugging her too tight.

Tror jag är på g tillbaka, iaf ordentligt någon gång i nästa vecka (:
Vad har hänt sen sist då? Oj. Mycket kaos! Vad är jag utan mina vänner? Usch. Kan inte en föreställa mig.
Och min mamma, min underbara mamma! Utan dig skulle jag inte klara mig!
Ni är alla guldvärd, och jag är så fruktansvärt lyckligt lottad som får ha er i mitt liv.

Förra fredagen hänge jag med Maxie, åkte runt och snackade, träffade Mia och umgicks bara.
Kom väl i säng närmare 3-4 tiden, bättre sent än aldrig! Vaknade tidigt på lördag, hade en heldag med Klumpen.
Vart Valbo och shopping, lunch på Bakfickan, systemet och massa prat!
Senare på kvällen åkte vi hem till Linn, drack vin och munnarna gick nog mer än vad dom någonsin gjort förr;P
Kollade även på melodifestivalen som mest var ett fjasko.. Tyckte jag! Efter det traska vi ner till O'learys så där
lagomt små runda under fötterna, umgicks, tog en drink innan det bärde av hemmåt.

Söndagen var en tuff dag.. Vädligt tuff dag! Tänker inte gå in på djupet men att få höra dom
orden jag fick höra och fick det slängt i ansiktet är något jag aldrig kommer glömma. Dom gör ont även i dag,
och kommer nog tyvärr alltid finnas med mig. För mig existerar det inte att man säger såna saker "bara för att man
är arg och irriterad". Men men, gjort är gjort right. Nu är det bara att kämpa sig tillbaka kvar.

Iaf, söndag kväll fick jag spenderar med fyra personer som har en stor plats i mitt hjärta.
Mamma, Jennifer, Max och Jonathan. Ni är mer än guld värda! Max & Jonte vart dom sista kvar och åkte
väl hem närmare 12 tiden då det var dags för mig att krypa ner i sängen (:

Måndag, tisdag, onsdag och torsdag har väl sett likadana ut allihop.. Jobba, äta, träna, sova :P
Hann även med att träffa Linn en snabbis igår, underbara du.
"En del människor tror att hålla ut gör en stark - men ibland är det att släppa taget." True.


Helgen spenderas nog på bästa sätt, men vännerna! Melodifestival och vin väntar på lördag, två veckor kvar till
globen bara.. Tyckte det var nyss vi bestämde att vi skulle dit? :P


Fråga mig inte vad det är för fel på han för det vet jag inte!
Max "-Alltså jag måste ha kommit i klimakteriet eller nått, jag svettas ihjäl"
Du vet iaf hur man får mig och skratta ♥


Hahahaha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback