På väg hem till mig

Klickade i förra veckan hem lite protein och bars, tror detta kommer passa mig bra.
Får testa sig fram så här i början.

Diet-Pro bar

Star Nutritions Diet-Pro bar är en perfekt bar för den som vill hålla formen!
Låg laktoshalt.

·     Tillfredställer sötsuget

·     25g protein

·     max 0,2g socker

·     Långsamma kolhydrater

·     Innehåller vitaminer

·     Innehåller antioxidanten vitamin E

Diet-Pro bar ger dig > 25g protein och endast 164kcal. Diet-Pro bar har mycket lågt GI (glykemiskt index) och innehåller max 0,2g vanligt socker per bar (baren innehåller istället sockeralkoholer som ger hälften så många kalorier per gram jämfört med socker).


Fit & Smart Protein, 900 gram, Chocolate

Fit & Smart Protein by Charlotte Perrelli är ett gott och högkvalitativt proteintillskott speciellt utvecklat för aktiva kvinnor.

  • Få snabbare resultat av din träning
  • 30 portioner/förpackning
  • 24 g protein per drink
  • Endast 0,3 g fett & 1,2 g kolhydrater per portion
  • Perfekt för en GI anpassad kost
  • Ger mer än halva dagsbehovet av kalcium
  • Perfekt som mellanmål
  • Mättande och gott


I väntan på det så handlade jag lite på Proteinbutiken här i Gävle..
Mest bara för att jag skulle köra lång pass på lördag och behövde något under passet och efter.

 


Pure Whey provpåse

En blandning mellan microfiltrerat Vassleprotein framtagen genom Cross-Flow filtrering samt Vassleprotein Isolat. Ett prisvärt protein som är lättblandat och välsmakande i högsta kvalité.

 

PRO BAR 50 mini

Pro Bar 50 mini innehåller hela 25g högkvalitativt protein i en välsmakande soft 50g bar med en protein mix bestående av kalciumkasseinate, mjölkproteinisolat, mjölkproteinkoncentrat samt vassleprotein! Passar utmärkt som mellanmål eller efter träning.

 

Celsius

Celsius är originalet bland drycker som förbränner kalorier. Drycken har fem vetenskapliga studier bakom sig som bevisar att den förbränner kalorier och att den ger en varaktig energistimulans. Genom att höja ämnesomsättningen med 12% under en period på 3-4 timmar, förbränner Celsius i genomsnitt 100 kalorier. Den varaktiga energistimulansen upplever man väldigt tydligt om man dricker Celsius innan ett träningspass, då drycken även fungerar som en prestationshöjare.



Protein pulver tog jag efter jag hade tränat, super gott.. Tog Chococcion, mumsigt! Baren var också god, käkade den efter jag hade kört styrka och innan jag skulle köra kondition. Vad jag tränade kan ni se längre ner på bilden från ShapeUp (grym app!). 3 ½h på gymmet totalt vart det i lördags ;)



Kul att du provar produkterna som jag tipsat om! Diet pro bar ar grym och sjukt l'tt att ta med. Kram Linn

2012-02-07 // 12:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback