Life doesn't get easier, you just get stronger.

Ny vecka, nya tränings möjligheter!

Idag efter jobbet ska jag nog ner på stan en sväng, bara kolla lite lätt..
Kan tänka mig att hela stan är pyntad med rosa, rött och massa hjärtan? Snacka om
att morgondagen är en bra dag för handeln ;P Kul för dom! Tjäna lite extra såhär efter jul. heh.

Efter det, vid 19 tiden är det dags för årets första PT pass, känns inge bra alls faktiskt!
Tränat en gång på en vecka eftersom jag legat sjuk. Fuskat med rökningen också. Bara bajs.
Men som sagt, ny vecka och ny tag. Inge mer rökning på vardagarna igen och bara träning!
Men fast det känns sådär med första passet ikväll så längtar jag, hon kan det där med att köra slut på en (;

Tror äsklingen kommer jobba över ikväll och kanske i natt också så kommer antagligen få krypa
ner helt själv och slutkörd i sängen.. Tomt och tråkigt men meen! Så kan det vara ibland.

Någon som ska börja träna men vet inte vart, kolla in Fjärrans gym & bad..
Tycker dom har väldigt låga priser faktiskt, och ett plus blir att jag får träningskompis!
Fjärran prislista




Du & Jag nallar (Miranda nallar) tror jag säljs mycket av tills just den dagen som det är imorgon.
Men inte så konstigt, hur söta är dom inte? :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback