Find someone who will change your life, not just your relationship status.

Imorse slog jag upp ögonen efter TOLV timmars sömn, hur är det möjligt? TOLV TIMMAR!?
Snacka om att jag är utvilad iaf, riktigt skönt ^^ Värre för babe, inte utvilad han inte.. Stackarn!
Igår morse ringde dom kl 04.30 och han var tvungen att åka ut. Och då hade han jobbat dagen innan
mellan 7-22. Så igår jobbade hand 05-16, och i natt ringde dom 23.30 och han var tvungen att åka ut,
och jobbar till 16 tidigast idag. Lill-bubben! Men kommer klirra skönt på kontot för honom i slutet av nästa månad (;

Igår fick jag ärtsoppa och pannkakor, så gött! Dock åt jag bara 1 ½ pannkis och la siktet på ärtsoppa ist, så längesen!
Efter det så gick vi upp i sängen, jag glodde lite på tv medans babe börja snarka. Tog inte lång tid innan
jag själv slog igen dom små blå. Hoppade simningen imorse då jag har vaknat med halsont dom senaste 3 mornar,
vill inte bli sjuk! Men ska köra på gymmet ikväll. Blir nog kondition, armar och mage samt rygg och sida.

Förresten, någon som vill köra ett ordentligt pass med mig imorgon?
Typ riktig genomgång av kroppen i styrka sen köra kondition,
typ ett 2-3 h pass på gymmet? :D Mycket roligare om man slipper köra själv.

Ikväll blir det som sagt gymmet först, sen tacos och brödbak. Hehe. Mathias kommer väl somna direkt
efter maten och jag kommer antagligen inte vara så trött efter nattens sömn, så då ska jag baka bröd.
Kolhydratsfritt bröd, en kollega har bakat det och fick smaka i vecka, så jävla gött var det.
Sen blir det nog film och sängen för mig (:


En fin text från boken "kärlek" som vi fick av mormor & morfar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback