Beslutsångest, nå så otroligt!

Har gott och suktat efter dessa två bra länge nu, bara det att jag inte tar mig råd.
Jag har ju råd, speciellt denna månad, men är så osäääker! 1000:- totalt för ett par pumps
är mycket pengar tycker jag. Dom silvriga hamnar nog på plats nr 1, ha så många mörka ;P
Plus att dessa skulle passa perfekt på foten när vi ska på melodifestivalen.. Och i sommar till en snygg
klänning och sommarbruna ben, MUUMMS! Plus att det är 15 arb.dagar lev.tid så måste beställa SENAST på
söndag för att hinna få hem dom tills vi ska till melodifestivalen.. ÅNGEST!! Hjälp mig någon, hur ska jag göra?


Är dom värda 1000:- ?!



» Malin

När man verkligen vill ha något dyrt, och dessutom har råd med det.. Då ska man köpa ^^,

2012-02-10 // 22:35:07
» KICKI

dom är jätte snygga men tänk på dina fötter. men hur kul vart de nu när du vill va fin? om du kan o vill ska du slå till. KRAM

2012-02-11 // 21:50:04
» j

Om du tycker om dem så mycket så är de värd det :)

2012-02-11 // 22:32:40

pris per gång!

hur många gånger kommer du ha dom alltså vad blir priset pr gång :)

2012-02-12 // 14:55:51

<Köööp!

Har du suktat efter dom länge så ska du ha dom, plus att du kan ju faktiskt gå i såna höga klackar också! :)

2012-02-13 // 06:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback