A confident girl doesn't show off her naked body, a confident girl shows off her naked face.

Vilken mysig kväll igår!! Mötte upp mamma och mormor på Church Street vid 19 tiden, käkade massa god mat,
drack kaffedrinkar, delade på en mumsig efterrätt och fick oss även en varsin shot av Sheriffen.
Något jag aldrig druckit förr, mörk tequila med en apelsinklyfta doppad i farinsocker och kanel, musig faktiskt.
Käkarna var inte bara i rörelse för att tugga utan för att tjattra en massa också, att vi både hann äta och
prata så mycket tycker jag är bra gjort av oss, ligger kanske i generna ;P Sist vi var ute bara vi tre
kom vi fram till måste vart 3-4 år sen, helt sjukt längesen! Vi hade iaf super mysigt men rundade av vid ca 23
då vi alla var mätta & belåtna, även John Blund började smyga sig på ;P

 
Bilden på mamma och mormor är sen vi sist var på Church Street (3-4 år sen) och andra är på maten igår.


Annars då? Stressade till gymmet igår efter jobbet för att hinna köra lite kondition innan vi skulle ut och käka,
och jädrans vilken ork jag hade! Vart chockad över mig själv. Så mycket har jag egentligen inte tränat så
kondition kan förbättras så mycket på kort tid, tor att det måste vara för rökningen. Röker i stortsätt ingenting.
I lördags rökte jag ca 5-7 cigaretter när vi festa och en igår, på tre veckor. Hur bra som helst tycker jag,
förr rökte jag ju liksom det per dag. Tummen upp och klapp i ryggen ger jag mig själv.
Var skapligt trött igår när jag kom hem, kliva upp kl 6 och simma, jobba, träna igen och hemma vid 23.
Kan ju berätta att jag är inte så pigg idag precis, usch! Ont i hela kroppen, helt slut och bara vill sova.
Ger mig själv en till klapp i ryggen för att jag är så jäkla duktig med träningen :D
Simmar 3-4 ggr/veckan, gymmar & tränar kondition i stortsätt varje dag efter jobbet. Brukar ha vilodagar på måndagar.
På helgerna blir det mest PW & löpning, men ska nog köra ett långpass på lördag morgon, som förr i tiden.

Skulle ju åkte till fjällen denna helg, jag och babe bara.. Men då denna jävla kyla ska komma in känns det väldigt
drygt att åka upp, ska bli 25-27 minus.. Det kan man inte åka skidor i! Tror vi bokar av det och kör en annan helg istället..


Förresten, någon som har tips på protein, bars, fettförbrännare och prestationshöjare?



Bars- swebars

protein- whey complete

prestationshöjande och fettförbrännande- red stacks



det kör jag på! :)

2012-02-04 // 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback