Söndag igen då!

Jaa, det har vart en helg som innehållit mycket! I fredags så hade vi en mysdag, jag bestämde vad vi skulle göra och han visste inte.. Började med bio (TinTin), men filmen krångla så vi fick bara se 20 min av den, tråkigt! Gick och bowla ist, spöade skiten av babe ;p mohaha. Efter det gick vi hemåt, när vi kom hem fick han vänta nere medans jag såg till att mysfaktorn ökades på här hemma och jäklarns vad mysigt vi hade! Älskar dig så mycket babe ❤

På lördag åkte vi i köpte golv, tvätta bilen och ut till Sandviken för dop.. Vilket visade sig vara bröllop och dop! Snacka om att alla fick en överraskning (: Så fint var det! Efter dopet tog vi en powernap innan jag skjutsade babe till Green och jag åkte hem för att invänta Linn & Klumpen. Satt hemma, drack vin och snackade massor, riktigt trevligt! Dom drog hem och jag till Olearys för att träffa Hanna o Sandra, härlig kväll det blev!

Idag har vi handlat lister, babe har lagt golv, kollat bänkskiva på Ikea och inte många dagar kvar tills den gamla garderoben är en ny snygg skrivbordsplats!
Ikväll ska vi på TinTin (igen).. Vi blir typ 8 st som ska gå, mys-söndag!



Tror de va första gången jag träffade dej i lördags va? Komiskt man tycker ändå man känner folk genom bloggarna. Men du va ju så stram :)

2011-10-31 // 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback