Never look down on anybody unless you're helping them up.

Har väl inte så mycket att skriva egentligen... Vart bara jag, David och Mathias på bio igår :P Haha. Men mycket trevligt! Började med lite mat på Österns Pärla (som vanligt med dom där :P) sen vidare för att köpa popcorn och få se klart filmen. Riktigt bra film och så snyggt gjort! När filmen var slut vart det hem och dyka ner i sängen. Idag blir det inte mycket, ska köpa bänkskiva o sånt, träna och försöka komma i säng i tid.. Ska börja simma på morgonen nu igen. Tisdag - fredag ca 40 min varje morgon, vi får se hur det går.. Jag som är så trött på morgonen ;P haha. Har väl inget mer att dela med mig av.. Är så där töntigt kär, riktigt ordentligt kär. Hehe. Fjantig man kan vara då ;P Haha. Nädå, är så lycklig ja.. Helt sjukt vad en människa kan göra en så lycklig och glad. Älskar dig babe! , Blev ett tråkit bara text inlägg då som vanligt krånglar med blogg.se och inte går att ladda upp bilder..


» EMMA

Mysig blogg :) Såg bilderna när du gått ner i vikt, verkligen stor skillnad :) Håller själv på och kämpar ;)

2011-11-01 // 12:39:12
» EMMA

Eller hur, den blev sjukt snygg ;)



Ja jag rider en varmblodskille, står i Järvsta är en kompis som äger honom.. Har planer på att köpa en egen, men de blir lite längre fram.

Svårt att hitta medryttar hästar :S



Vad gör du annars om dagarna, jobbar ? :)

Såg att du är vän med Sandra Moberg... Jag är tillsammans med hennes pojkväns kusin, Freddie :)



Kram

2011-11-01 // 15:33:38
» EMMA

Ja det är så tråkigt, men jag hojtar om jag hör någon som behöver hjälp. Har du kollat blocket ? Fanns någon annons där om ett fullblodssto för ett tag sen.. Var gillar du för hästar ?



Ah ok, jag pluggar till Undersköterska, jobbar lite som timvik.

Jasså :) , hittade din blogg genom någon annan som jag läser :P

Vi har inte bott här så länge, 2 år i vår. Så på så sätt lärde jag känna Sandra.



Kram!

2011-11-01 // 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback