If a man whistles at you, do not respond. You are a lady, not a dog.

Vart inte den sängen sen tidigare inlägg.. Kör på den jag testad och kollade på Sthlm! Lite dyrare men jävligt skön! Den är också helsvart, vilket den från Hbg inte var.. Och denna blir 65 cm hög, den i Hbg bara 59. Jag är nöjd, eller vi är nöjd! Så nu är beställningen gjord och tillverkning börjar väl antar jag, hemma hos oss om ca 5 veckor.. Längtar ihjäl!! Sååå skönt.


Igår efter jobbet hjälpte jag babe lite med garderoben som han har blåst ur, kommer bli ett skit snyggt kontorsplats ist. Kommer bli så braaa och babe är så duktig! Efter jag hjälpt honom lite lätt så lät jag han få fortsätta själv o åkte till gymmet, kom hem, duscha o käka sen myste vi ner i soffa o säng.

Idag ska jag träna efter jobbet sen träffa Klumpen, skåla och fira med ett glas! Kan inte berätta vad vi ska fira, det får hon göra själv när hon känner att det är läge.. Men jag undrar bara, när vart vi vuxna?! :O hehe.




haha ja du, det undrar jag ganska ofta!

men de lixom hände bara så där en dag.. KRAAM söta

2011-10-26 // 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback