Du garvar åt mig för jag är annorlunda. Jag garvar åt dig för du är precis som alla andra.

Första gången jag såg den här bilden som går runt på Facebook höll jag på att dö lite..

Hahaha, fick bild framför mig på Mathias när han tar av sig byxorna innan han kryper ner i sängen och har dom där kalsongerna på dig.. Alltså förstå vad fult, jag skulle nog garvat tills jag inte längre kunde andas. Näfyfan.

 

 

På tal om sova och säng, förhoppningsvis så kommer denna skönhet hem till oss om några veckor. Var hela söndagen i sthlm med mamma och kolla runt på massa sängar.. Fastnade för en säng, men sen hitta jag denna på internet på en butik i Hbg, billigare och liiite bättre madrasser. Vi har våran kontrollant J nere i Hbg för tillfället och ska svänga förbi på affären och kolla på den.. Hoppas hoppas hoppas att den är bra!! :D Vill haaaaa!

Men vi ska inte ha den sänggaveln utan en annan i trä och svart,

och helsockel ist för ben! Kommer bli perfelt i sovrummet :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback