The most beautiful thing about my eyes is the reflection of yours.

Det där med tatueringar.. Jag har läääänge velat tatuera mig men aldrig liksom kunnat bestämma mig eller vågat. Har ju har/haft piercingar på alla tänk bara ställen nästan men just tatuering har tagit emot, det där jääkla ljudet låter så otäckt! Är väl en av få som idag är otatuerade ;P

Men det finns två ord som jag vill ha in tatuerade på kroppen, antingen i ett varsitt kort citat eller bara själva orden. Jag och Klumpen var in hos en tatuerare i slutet av sommaren tror jag det var och snacka lite, dom hade även tid samma dag för att göra den men hon vi prata med kändes det inge bra med plus att hon avrådde oss till det. 
Jag är inte ens sån människa som vill ha hela kroppen full av tuteringar eller flera små utspridda på kroppen utan jag vill ha dess två ord bara! Det är två ord som betyder mycket för mig och det jag vill att mitt liv ska bestå av, ett ord på 3 bokstäver och ett ord på 6 bokstäver.

Hon på tatueringstudion gav ju en skön kommentar
"Gör inte detta som första tatuering för ni kommer bara ångra er, gör massa små utspridda på kroppen ist och sen gör dom här" och "Du ser inte ut som en tjej som vill ha tatuering där"..
Näähä? Och vad vet hon om vad jag är för tjej och vad jag vill?! Less jag blev, men ändå glad då jag verkligen kände att där vill jag inte tatuera mig.


Några av ställena jag vart sugen att setta tatuering.. Men har nu bestämt mig vart jag ska ha dom!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback